Meddig a tanulási folyamat természetes része, hogy valami még nehézséget okoz a gyermeknek, és mikortól kell valami mögöttes okra, képességzavarra gyanakodnunk? Egyáltalán: mik az iskolaérettség kritériumai, és mit lehet tenni, ha valakinek valóban szakszerű segítségre van szüksége ahhoz, hogy behozza a lemaradását? Erről kérdeztük Magyar Gabriella gyógypedagógust, az Evangélikus Pedagógiai Intézet szaktanácsadóját, a Sztehlo-iskola munkatársát és Gombos Kata tanítót, a kelenföldi gyülekezet tagját a Kötőszó-podcastban. Moderátor: Vitális Judit, az Evangélikus.hu felelős szerkesztője.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.