Kötőszó

Evangélikus közéleti blog

Hogyan tudná az egyház megszólítani a fiatalokat?

Evangélikusok vagyunk – jövőt építünk címmel zajlott le a Kötőszó Live beszélgetéssorozat negyedik, záró epizódja. Az április 19-i alkalom fókuszában az oktatás állt. Miért különleges egyházi iskolában tanulni vagy tanítani? – járta körül a kérdést Nagy Ildi egy érintett diákkal és pedagógussal.

Szerző: Vitális Judit

john-schnobrich-2fpjlaymqta-unsplash.jpg

Milyen is a légkör egy evangélikus iskolában? Van-e olyan kényes téma, amellyel nem foglalkozhat egy egyházi iskolában a pedagógus? - hangzik el a Kötőszó Live beszélgetéssorozatának legújabb, egyúttal utolsó részében a két fontos kérdés. 

Szpisák Emma Szlávka, a Deák Téri Evangélikus Gimnázium tizedik osztályos tanulója és Borsai György, a pestszentlőrinci Sztehlo-iskola egy pedagógusa beszélgetett Nagy Ildikóval arról, vajon hogyan tudná az egyház bevonzani a fiatalokat? 

„Több fiatalt szeretnék benne látni, mert miénk a jövő” – jelentettei ki határozottan Emma arra a kérdésre, szíve szerint milyennek képzeli a jövő evangélikus egyházát, és ezzel az eggyel idősebb generációt képviselő Borsai György is csak egyetérteni tudott.

A teljes beszélgetés visszanézhető a Magyarországi Evangélikus Egyház YouTube-csatornáján:

Borítókép: Unsplash.com/John Schnobrich

A bejegyzés trackback címe:

https://kotoszo.blog.hu/api/trackback/id/tr4817817961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KötőSzó

Társadalom és egyház, kereszténység és közélet, Krisztus és a 21. század. A világ (nem csak) lutheránus szemmel. Kötőszó – rákérdez, következtet, összekapcsol.

Partnereink

277475082_307565714663340_7779758509309856492_n.png
kevelet_tr.png

ksz.png

Közösségünk a Facebookon

süti beállítások módosítása