Kötőszó

Evangélikus közéleti blog

Egy dal, mely megdönthetetlenül vezeti a keresztény toplistákat

Lauren Daigle You Say című számával hirtelen robbant be a köztudatba, meghódítva vele nemcsak a keresztény, hanem a populárisabb zenei világot is. Egyedülálló módon, 59 hete tartja első helyét a Billboard keresztény zenei toplistáján, megjelenése után a lemezeladási toplistán a harmadik helyet érte el, szorosan Paul McCartney és Eminem mögött. A You Say egy Isten és ember kapcsolatáról szóló őszinte, megható alkotás.

Összeállította: Harmati Dóra

lauren.png

 

Lauren Daigle louisianai keresztény énekesnő How Can It Be című, első albuma 2015-ben jelent meg, és platinalemez lett. Lauren kétszeres Billboard Music Award nyertes, kétszeres Grammy-díjas, American Music Award és Gospel Music Awards Dove Awards nyertes. Második albuma a Look Up Child, mely arra ösztönzi az embereket, hogy a viharos időkben is felfelé nézzenek. Ennek első kislemeze, a You Say (Azt mondod) már több mint 113 millió megtekintésnél tart a YouTube-on. Daigle az albumról így nyilatkozott: „Azt szeretném, ha ez az öröm lemeze lenne, a reményé, és ha az emberek megtapasztalnák újra, hogy milyen is gyermeknek lenni.”

A dalszöveg magyar fordítása így hangzik:

Azt mondod

Az elmémben folyton harcolok a hangokkal, amelyek azt mondják, hogy nem vagyok elég –
Mindük hazugság, amely azt mondja nekem, hogy soha nem fogok megfelelni.
Több vagyok, mint minden magas és minden alacsony összege?
Emlékeztess még egyszer arra, hogy ki vagyok, mert tudnom kell.

Azt mondod, hogy szeretve vagyok, amikor nem érzem.
Azt mondod, erős vagyok, amikor azt hiszem, hogy gyenge vagyok.
Azt mondod, hogy sokra tartasz, amikor elégtelennek bizonyulok.
Amikor nem tartozom senkihez, Te azt mondod, hogy a Tiéd vagyok.
És én elhiszem, ó elhiszem.
Amit mondasz rólam,
Elhiszem.

Az egyetlen dolog, ami most már számít, minden, amit Te rólam gondolsz.
Benned találom meg az értékem, benned találom meg az identitásom.

Azt mondod, hogy szeretve vagyok…

Mindent viszek, amim van, és most a Te lábaidnál fekszem,
Minden kudarc nálad van, Istenem, és minden győzelem nálad lesz.

Azt mondod, hogy szeretve vagyok…

Ó, elhiszem, igen elhiszem.
Amit mondasz rólam,
Ó, elhiszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://kotoszo.blog.hu/api/trackback/id/tr7615070598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KötőSzó

Társadalom és egyház, kereszténység és közélet, Krisztus és a 21. század. A világ (nem csak) lutheránus szemmel. Kötőszó – rákérdez, következtet, összekapcsol.

Partnereink

277475082_307565714663340_7779758509309856492_n.png
mevelet1516.png

 

Közösségünk a Facebookon

süti beállítások módosítása